Гарантія

На всі меблі RICHMAN надається 12 місяців гарантійного терміну використання. Гарантія поширюється на приховані дефекти, які неможливо було виявити шляхом візуального огляду під час прийому продукції.

Фабрика має мінімальний відсоток рекламацій, пов’язаних з прихованими заводськими дефектами. Тому рекламації ми вирішуємо оперативно, як правило, висилаючи на заміну комплектуючі, або, в крайньому випадку, повертаючи меблі для ремонту.

Головною причиною високої якості продукції у порівнянні з іншими українськими виробниками є те, що RICHMAN в найбільшому обсязі використовує сертифіковані та комплектуючі з покращеними технічними параметрами.

Негарантійні випадки

Гарантія не поширюється на вироби з ушкодженнями, які виникли в результаті порушень вимог до експлуатації, описаних в Інструкції. В тому числі — в результаті використання меблів в неналежних умовах. Зокрема, потрібно уникати потрапляння прямих сонячних промінів на меблі, зберігати правильний температурний режим та вологість в приміщенні, періодично виконувати чистку та профілактику. Тоді ваші меблі будуть служити довго і на радість.

Також до негарантійних випадків відносяться пошкодження або нестача продукції, які виникли при транспортуванні меблів. Тому просимо вас дуже відповідально ставитись до прийому продукції від перевізника. Бо справді, перевізник, який доставляє вам наші меблі – лише найманий кур’єр, який отримує з нашої фабрики меблі в повній відповідності до вашого замовлення. І передати вам ці меблі він повинен так само – в неушкодженому стані та повній комплектації. Тому, будь ласка, перевірте все це, приймаючи меблі. Якщо щось не так – відразу зателефонуйте нашому консультанту.

Переваги професійної збірки

Наполегливо радимо запросити для збірки спеціалістів. Це невеликі додаткові витрати, які збережуть ваш час і нерви та виключать можливість пошкодження меблів. Наша компанія надає послуги професіоналів зі збірки в Дніпрі. В інших містах можете звернутися у будь-яку іншу службу (меблі RICHMAN типові, тому збірка не потребує специфічних навичок, до того ж є відеоінструкції по збиранню наших меблів).

Як правильно прийняти товар

  • Звірити маркування на кожній коробці з видатковою накладною або сплаченим вами рахунком;
  • Оглянути пакування. Воно не повинно мати плям, пошкоджень, запаху чи дірок;
  • В присутності представника перевізника радимо розкрити будь-яку упаковку та перевірити цілісність продукції;
  • Якщо є пошкодження, одразу зверніться до наших консультантів, щоб ми швидко вирішили це питання;
  • Якщо ви відкрили коробку й вважаєте, що чогось бракує — перегляньте інструкцію ще раз (зазвичай виявляється, що всі деталі на місці).

В разі виявлення пошкодженої продукції або неповної комплектації обов’язково складіть Акт/Претензію за підписом представника перевізника. Якщо Акт/Претензію не буде складено, перевізник може констатувати відмову від отримання і ми не зможемо компенсувати вам пошкоджену або неправильно доставлену продукцію.

Ви можете більш детально ознайомитися з Правилами прийому продукції та завантажити Акти в зручному форматі за посиланням: